STREET/ RINGAR / HÅLLBAR KONSUMTION



Fyra fantastiska fingerprydnader för priset av nada!

Magpåse att ha mobil och klubba i på festival och sommarluffar!

I söndags var jag med Sofie på Street vid Hornstull, Nordens största loppis. Det här är några av de fantastiskt fina prylar jag hittade. Jag behöver hjälp av er med en grej. I min sjukdom försöker jag sortera ur garderoben. Jesus! Vilken beslutsångest! Hur ska en tänka och var ska gränsen gå liksom? När jag tittar på ett plagg som skulle kunna skänkas bort så kryper ändå separationsångesten fram och "fast jag kan ju sova i den" eller "åh men om jag ska måla någon gång..." stoppar upp det hela. Sicka triviala problem. Men allvarligt, hur tänker ni? Puss finisar, ska uppdatera bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0