3600 ord, en nalle och en soluppgång



I går var jag hos Amalia, filmade en hysterisk nalle och skrattade åt konstigheter.

Sedan komma Murri och vi åt Amalias fenomenalt dundergoda kokos-och-kikärtsgryta med nudlar. Önskar att jag haft med mig kameran, får symbolisera med tumblr-fint i stället :)

och skrev så fingrarna värke och ögonlocken sviktade till klockan sex på morgonen.

Sedan gick vi och lade oss till soluppgången över Stockholm. Amalia har den vackraste Stockholmsutstikten jag har sett och jag gillar Stockholm mer och mer för varje majdag som går.

Till frukost plockade vi tartex, bröd, apelsinjuice och oliver och picknickade i Observatorielunden. Åh den parken, så urban och stadsbibliotekig och vacker!

Nu ska jag göra mig redo för att åka till klassgrillning i Rålis - så mysigt med parkgrillsinvigning! Puss bobsies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0